Reacties

Reacties 51 - 93 van 93

Naam Reactie Datum
Myra Huizinga Hoi allebei, beetje late reactie, maar niet minder… 6 okt. '19
Simone van der Meij Wat een mooie verhalen Rita, ik zit te genieten. Door… 4 okt. '19
Marianne en Toon Wat Fijn dat jullie zo genieten. Prachtig zoals jullie… 2 okt. '19
BCREMERS benieuwd of ze is in SIENA ook aandacht schenken aan… 30 sep. '19
Elly van den Heuvel Zo, dat schiet al aardig op. Jullie halen het wel.… 29 sep. '19
Elly van den Heuvel Gelukkig toch cipressen. Ik miste ze al in jouw verhaal.… 29 sep. '19
Titia Meuwese-Mulder Illegale hondenfokkers voor vechtpartijen dachten… 29 sep. '19
Ine Hallo allebei, mooie verhalen, mooie foto's.… 29 sep. '19
BCREMERS verdiende rust/leuke foto. 25 sep. '19
BCREMERS mooi 25 sep. '19
BCREMERS af en toe inkorten en de trein nemen is slim zo kunnen… 25 sep. '19
Rita Rome komt voor ons wel steeds dichterbij ja, zou best… 24 sep. '19
Myra Huizinga Hoi allebei, Zo te lezen hebben jullie het erg naar… 24 sep. '19
Esther Klinkt heerlijk pap en mam!! 22 sep. '19
Elly van den Heuvel Je hebt nu al zoveel meegemaakt; als de pijntjes niet… 21 sep. '19
Rita Heel goed idee Julia. Daar moeten toch wel avonturiers… 18 sep. '19
Rita Hoi Myra, leuk, het zal wel lukken vrijdag als je… 18 sep. '19
Wilma Nota Wat fijn Rita en Marius dat jullie dit fysiek dus… 16 sep. '19
Myra Huizinga Hoi, Jullie zijn wel echte die-harts hè; maar ....… 16 sep. '19
Marjolein Zal ik een campertje huren en voor jullie uit rijden… 16 sep. '19
Elly van den Heuvel Gelukkig voor jullie!! Fijne voortzetting van de tocht. 15 sep. '19
Rita Haha Elly, klopt helemaal! Is de afgelopen 2 dagen… 15 sep. '19
Elly van den Heuvel Het overnachten zit niet echt mee. Moed houden, de… 15 sep. '19
Julia Een gat in de markt :te weinig hostels en B&B 14 sep. '19
Elly van den Heuvel Jullie genieten meestal volop, maar ik geniet ook… 10 sep. '19
Myra Huizinga Hoi Rita, en Marius, Terwijl hier de loodgieter bezig… 9 sep. '19
Wilma Bijzonder dat kaarsje en de volgende dag weer een… 9 sep. '19
Julia Echt leuk om jullie te volgen, groeten, Julia 8 sep. '19
Terese dieden Dag Marius en Rita, ik was een paar dagen weg en lees… 7 sep. '19
Marius Het gaat inmiddels al weer prima en zeker zal het… 4 sep. '19
Marius Ja veel en, opvallend, veel sprinkhanen. Wijn al in… 4 sep. '19
BCREMERS veel hagedisjes gezien op die muurtjes? ook die wijnsoort… 4 sep. '19
BCREMERS in AOSTA ben ik ook eens geweest, hopenlijk geneest… 4 sep. '19
Simone van der Meij Hoi Rita en Marius, wat een heerlijke verhalen. De… 3 sep. '19
Myra Huizinga Hoi Rita en Marius, Hartstikke leuk dat jullie weer… 1 sep. '19
Fleur Beste Rita en Marius, Geweldig dat jullie weer gaan!… 24 aug. '19
Marianne en Toon En daar gaan jullie weer!!! Geweldig dat jullie dit… 21 aug. '19
Wilma Nota Ha Rita en Marius Het bloed kruipt....... En zeker...zolang… 20 aug. '19
Wilma Hardstikke gelijk hebben jullie! Ga ervoor en geniet… 19 aug. '19
Simone van der Meij Lieve Rita en Marius, ik wens jullie heel veel wandel… 19 aug. '19
Julia Bravissimo! Ben benieuwd. Groeten, Julia 19 aug. '19
Elly van den Heuvel Ik vind het heel leuk jullie te volgen, maar eerst… 19 aug. '19