Pieterpad

9 september 2020 - Groningen, Nederland

Toen in maart 2020 duidelijk werd dat dit een ander jaar zou worden dan anders stond al snel vast dat er geen wandeltocht in Italie zou komen.

Na lang afwachten of er andere mogelijkheden zouden komen hebben we , net als vele anderen, gekozen voor een vakantie in Nederland. En als je dan graag een lange afstandpad wil lopen ligt het Pieterpad voor de hand. Beginnen in een deel van het land waar we nog veel te weinig zijn geweest en dan doorlopen zover als we kunnen komen in drie weken. Minder spectaculair als Italiaanse bergen en cultuur misschien, maar vast wel de zeer de moeite waard!

Gisteren zijn we naar Groningen gereisd en vandaag begint de tocht. Ik zal af en toe verslagjes schrijven. Wie het leuk vindt kan ons dan weer volgen

1. Esther:
    9 september 2020
    Yes, wij verheugen ons al op avonturen met verlate hotels, kleine omweggetjes en vriendelijke voorbijgangers. Geniet ervan!
  2. Son:
    Veel plezier!
  3. Wilma:
    9 september 2020
    Ja Goed plan! Veel plezier! Ook in nederland is t mooi wandelen!
  4. Ine:
    Leuk, ik ga weer mee.
  5. Marianne Vermeer:
    10 september 2020
    Wat leuk. Natuurlijk ga ik jullie weer volgen.
    Zo leuk om steeds jullie verhaal te lezen.
    En nu weet ik Marius dat het goed met je gaat. 😊
  6. Peter Lohman:
    10 september 2020
    Misschien nog voor onderweg (e-book😀) of anders na het Pieterpad, kan ik jullie “Het Zoutpad” als prachtig wandel-leesboek aan bevelen. Het gaat over Het South West Coast Path. ZW Engeland. Erg inspirerend.
    Zo voor en na het wandelen hier nu op Schiermonnikoog heb ik het bijna uit. Volgende week Ameland😀.
    Ben benieuwd hoe jullie het Pieterpad ervaren. Voor mij was Grollo een hoogte punt 😀👍. Maar daar kom je alleen als je op dinsdag naar Rolde loopt 😂.
    Fijne wandeling! Het weer lijkt perfect te worden.
  7. Elly van den Heuvel:
    10 september 2020
    Wow, wat leuk om weer in gedachten met jullie mee te wandelen.
    Nederland is ook heel mooi; ik heb vandaag in de Maashorst gewandeld. Prachtig. De hei stond ook nog zo mooi in bloei. Succes, ik kijk al uit naar de 1e etappes.
  8. Julia:
    10 september 2020
    Veel plezier!Ik zal het graag volgen.
  9. Myra Huizinga:
    11 september 2020
    Hoi allebei,
    Beetje late reactie van me, maar ik was een paar dagen niet fit! Nu weer goed hoor, morgen uitslag test en ik ga er vanuit dat het geen Corona is geweest!
    Leuk idee om het Pieterpad te gaan lopen; want Nederland is prachtig!
    Ik lees graag mee hoe jullie eea vergaat!
    Is jullie familie-weekendje ook gezellig geweest??? Dat hoor ik nog wel, nu eerst jullie trip door ons landje,
    Veel loopplezier, liefs van hier, Myra