Woordje vooraf

19 augustus 2019 - Den Bosch, Nederland

Het is weer zover: het wandelvirus heeft weer toegeslagen, het is het afgelopen half jaar zo strek geworden dat onze weerstand er niet meer tegen was opgewassen. Toen alle verschijnselen duidelijk werden hebben we ons enige tijd geleden overgegeven en besloten om het nog één keer te gaan doen: een lange wandeltocht naar Rome!

Als het kan, als lijf, geest en overige omstandigheden volledig meewerken willen we in 8 weken van Lausanne naar Rome lopen. We doen wat we kunnen en vooral wat we willen, en als t niet kan dan willen we toch nog genoeg. Eventueel maken we aanpassingen, slaan we een stukje over of gaan op een andere manier van Italiaanse natuur en cultuur genieten.

En iedereen die dat wil kan op de hoogte blijven van het verloop van het geloop. Ik ben van plan weer regelmatig verslag op de blog te schrijven.

Woensdag 28 augustus vertrekken we, uiterlijk eind oktober zijn we weer terug.

1. Terese dieden:
    19 augustus 2019
    Goede reis, ik zal jullie weer volgen. Hartelijke groet, terese
  2. Elly van den Heuvel:
    19 augustus 2019
    Ik vind het heel leuk jullie te volgen, maar eerst nog succes met de voorbereidingen!!
  3. Julia:
    Bravissimo! Ben benieuwd. Groeten, Julia
  4. Simone van der Meij:
    19 augustus 2019
    Lieve Rita en Marius, ik wens jullie heel veel wandel plezier. In dat hele mooie Italië. En nu eerst de voorbereidingen, dat alleen is al zo leuk. Ik zal zeker jullie verslagen lezen, heb ik nu al zin in. En in oktober zal ik je weer bij praten over het geen wat mij hier bezig houd.
    Heel veel plezier en vooral genieten!! Liefs van Simone
  5. Wilma:
    19 augustus 2019
    Hardstikke gelijk hebben jullie! Ga ervoor en geniet ze ik blijf graag op de hoogte van jullie reiservaringen !
  6. Wilma Nota:
    20 augustus 2019
    Ha Rita en Marius
    Het bloed kruipt.......
    En zeker...zolang het lijf en de geest dit toelaten gaan!!!
    Graag volg ik jullie pad.
    Hartelijke groet,
    Wilma
  7. Marianne en Toon:
    21 augustus 2019
    En daar gaan jullie weer!!!
    Geweldig dat jullie dit samen kunnen doen.
    Ben benieuwd wat jullie deze keer weer allemaal tegen komen.
    Succes ,goede reis.
  8. Fleur:
    24 augustus 2019
    Beste Rita en Marius,
    Geweldig dat jullie weer gaan!
    Geniet ervan en ik lees graag met jullie avonturen mee.
    Alle goeds en veel plezier!!
    Hartelijke groet,
    Fleur
  9. Myra Huizinga:
    1 september 2019
    Hoi Rita en Marius,
    Hartstikke leuk dat jullie weer op pad hebben kunnen gaan,
    heel veel succes met jullie tocht; ik ga het zeker volgen! Leuk idee!